Skolavslutning imorgon

Spenderat mina sista dagar i ettan med att dansa, fika med klassen, tyvärr göra mig illa, hänga med min pojke och att bara ligga hemma och njuta. Imorgon är det skolavslutning och sista dagen man träffar alla vänner. Kommer sakna mina klasskompisar så sjukt mycket under sommaren. En helt underbar klass! 
 
 
 
Bilder tagna ifrån Tove och Felicias bloggar...
 
#1 - - ingrid:

Hej! Jag känner inte dig, men jag bor också i Eskilstuna och jag känner mig bara tvungen att berätta att jag tycker att du är den finaste tjejen jag har sett! Jag älskar verkligen ditt hår, och att du har så rena drag i ansiktet typ, haha! Jag låter såå gay nu, men tänkte att du kanske skulle bli glad :)

Svar: Hejhej! Tack så mycket, blev väldigt glad för din fina kommentar :D Hoppas att du har haft en bra dag.
julia