TÄVLING!!

     TÄVLING!!

 Svara på alla 10 frågor, men om du inte kan så kan du
 alltid gissa;) Skicka en komentar med dina svar, jag
 har en inställning som gör att jag måste aceptera
 komentaren innan den publiceras, på det sättet så ser
 ingen mer än jag vad ni tror är dom rätta svaren  :D
 
 Den som får mest rätt kommer att få ett pris av något
 slag, ni får reda på vad priset är imorgon :P



    PERSONLIGT

1: Tål jag pecan-nötter?


2: Hur många hål har jag i öronen?


3: Brukar jag bita på naglarna?


    VAD GILLAR JAG BÄST?

4: Fanta/Cola

5: Daimstrut/TipTop

6: Grönalund/Liseberg



     VAD HETER......

7: Min Farmor?

8: Min dator?

9: Mitt fullständiga namn?



    SISTA FRÅGAN

10: Min familj ägde ett hus i Finland, i vilken stad låg den stugan?


LYCKA TILL!!

#1 - - "EMMA":

hehe va svårt :D

1. eeh ja

2. 3 hål

3. nej det tror jag inte

4. FANTA :)

5. daimstrut??

6. Liseberg

7. Tyra!

8. eeh rosa XD

9. Julia Linnea Marianne Svensson