Sommarlovet 2013

Svisch så var sommaren över! Ja vad ska man säga, min sommar har tyvärr mest handlat om jobb, men jag ska endå inte klaga. Jag har fått nya vänner, tagit många turer till biosalongen, fått se Oskar Linnros live, dansat för den kända koreografen Mandy Moore, firat studenter, spenderat mycket tid med min pojk, varit i min favoritstad, skrattat en massa på grönalund, säkert ätit vikten av en lastbil i glass och så har jag fått spendera tid med familjen samt mina vänner. 
 
Det låter ju inte så dåligt iaf! Det som glädjer mig är att jag ser fram emot att hitta på något roligt för pengarna som jag har tjänat ihop, men något som gör mig ännu gladare just nu är tanken av att jag kommer få träffa mina allra käraste klasskompisar imorgon. Är nästan pirrig på något sätt, fast än att jag nu har känt allihopa i ett helt år.
 
En väldigt somrig bild ifrån en grillkväll med vännerna!